Biljetterna fixade!

Igår fixade jag biljetter till mitt livs resa. Nu vet jag hur lång tid jag har på mig att fixa allt. Den 28 januari drar jag ner mot Australien. Resan kommer att ta ca 27 timmar! Undrar hur min flygrädsla kommer att klara det? Shit!

Passar ju bra att jag åker på A-Ms födelsedag också, som en födelsedagspresentn till henne, hon som redan är där! Synd bara att vi inte ses förrän den 30e. Men den som väntar på något gott! Jag är så pirrig över att se henne igen, det var så länge sedan!

Vad ska jag göra nu då? Visumet är redan fixat, men listan är sjukt lång!
Jag måste:
- Ringa min bank
- Ringa till csn
- Gå till sjukan så att de kan konstatera att jag är frisk
- Gå till tandläkaren (Tandplågaren)
- Skriva packlista
- Läsa alla guideböcker
- Fixa skattenummer i Australien
- Fixa telefongrejs till mobilen
- Fixa Australien bankkonto
- Packa
- Fixa till bloggen så att den blir lite mer ausie
.....kan fylla på mer sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0