Den stora packardagen

Jaha, imorgon är det dags att åka. Shit, jag har resfeber. Ont i skallen och mår illa, det är lite bättre nu än det var tidigare idag men jag känner det fortfarande. Idag har jag packat hela dagen, fixat, plockat och grejat. Nu ligger alltihop på sängen för lite genomkollning av mamma. Sedan ska allt ner i ryggan.

Undrar vad jag har glömt?

Måste lägga in några bilder på Lilly också. Gängets nyaste medlem. Es lilla söta unge. Jag var där och hälsade på i torsdags. Hon är så söt, som en liten chokladtryffel. Tack för en trevlig dag E!

                   

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Lycka till Anna! Ha det så kul. Säg ja till saker...det är mitt bästa restips. Ger garanterat utslag på äventyrsskalan.

2009-01-27 @ 19:09:07
Postat av: Petra

Så söt så man svimmar ju...

2009-02-11 @ 09:34:30
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0