Flygturen

Jaha, jag lamnade Arlanda for ganska manga timmar sedan. Ar sa himla trott pa detta nu! Jag hade en ganska trevlig vantetid i London, kakade godis, dricka, frukt och macka. Sedan laste jag lite och forsokte fika. Nu har jag genomlidit min langsta flygresa nagonsin. Mellan London och Singapore. Nu ar det bara en liten bli kvar. Men jag luktar illa, jag svettas och ar ganska snurrig!

Pa den langa steckan forsokte jag sova, man fick filt, kudde, horlurar och ogonlapp! Men jag kunde inte sova sa himla mycket anda tyvarr! Men jag tittade pa typ tre filmer. Met och dryck fick man ganska mycket ocksa. Sa jag klarade mig.

Singapores flygplats ar i alla fall ett trevligt stalle. Forutom att det ar 30 grader varmt! Nu ska jag forsoka hinna maila till mamma ocksa, innan jag ska pa nasta plan. Och sedan ar jag framme i perth!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Fjö

Tur att du landat lite iaf ! Väntar på stoooora landningen , pöss!

2009-01-30 @ 08:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0