Lunchdejt med Annika

Idag dejtade jag Annika. Kebab på Vega. haha, det kan man kalla en strålande lunch! Bara att trycka i sig medan Annika uppdaterade mig på vad som kokar i KES för tillfället. Skönt att höra att allt verkar funka bra för dem där nere i källaren. De klarar sig utan mig. Tänkte hälsa på imorgon och säga godbajs!

Sedan blev det ytterligare några ärenden på stan. Tänkte skaffa ett kontoutdrag men det visade sig att det kostar 50 spänn att få ut ett papper på dina egna konton. Jäkla fasoner. Så himla nördigt! Bara för att krångla till det. Så jag sket i det, drog därifrån! Gick in på naturkompaniet och köpte en liten present till darling A-M istället som ska få åka med till Ausie. Knäppt att frakta saker till andra sidan jorden som hon ändå bara får släpa runt på sedan.

Näpp. Nu ska jag skriva en överlåtelse så mamma kan fixa min deklaration.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0