Lunchdejt och packa

I fredags avr jag ute på lunchdejt med Anita och Bertil. Vi åkte till Rocklunda och käkade ganska god mat men vi tyckte nog att det kändes lite för mycket som en skolmatsal. Det var hög ljudnivå och mycket folk. Jag antar att det var för att det var bandyVM. Men vi hade i alla fall en trevlih matstund med mycket reseprat.

Sedan gjorde jag en del ärenden på stan. Man bli visst aldrig klar med allt men jag kunde i alla fall stryka en del på min kom-ihåg-lista! Jag börjar få lite panik nu... Skräckblandad förtjusning.

Kvällen ägnades åt att packa lite hajkpackning till "sista natten med gänget". Ledarhajk med de andra ledarna i sankt Olof scoutkår. Jag fick verkligen tänka mig för så att jag inte packade med mig något som jag kommer att behöva på långresan. Jag har börjat packa lite till den också. Min fönsterbänk i sovrummet börjat jag fylla på med kläder, prylar och jox som ska med till Ausie...

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0