Planera framtiden

Dagen igar var ocksa en slappardag. jag gjorde knappt nagot vettigt alls. Det var saaaaa skont! jag sov till tio och sedan laste jag lite i min bok, som jag bot till mig pa ett hostel i Esperace, hittade for en gangs skull en svenska bok, en deckare. lagom avancerat for mig just nu. Jag gick ocksa en svang pa stan for att fordriva tiden lite. Tankte ga pa museet ocksa men jag hann inte med det, det kanske blir idag istallet.

museum     Fontan utanfor galleriet

jarnvagsstationen     Pendeltagen i Perth

Det har varit nagra ganska "kalla" dagar nu, under 30 grader. Sa man kan tanka utan att hjarnan smalter vilket ar ovanligt. Sa igar tankte jag ut att jag ska ta taget fran perth till Adelaide om ca 10 dagar. Jag fran sallis pa resan ocksa. Pa mitt hostel bor ocksa Rasmus fran Flen. Oberoende av varandra sa hade vi tankt oss en tur till ostkusten ungefar samtidigt. Sa nar jag fick reda pa det sa slog vi ihop vara planer och reser med tag till Adelaide och sedan flyger till Carins. Skont att fa lite sallskap.

Sa idag ska jag boka biljetterna at oss.

Vad dagen idag har att bjuda pa for ovrigt vet jag inte riktigt an. Kanske blir det museum och kanske tar jag en tur till Kings park dar jag (fy skams) inte varit an...

Over and out!


Ps Langa tanten - jag tror inte att det kan raknas som att roa sig kungligt nar man sover i sovsal och slass med bedbugs varje natt (ja, det finns bedbugs pa mitt hostel, det ser ut som om jag har roda hund!). Kakar massa nudlar till frukost, lunch och middag. Haha! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0