Slapp dag

Idag har det varit en slapparedag. Sov ganska lange och gick sedan till Hanna och Maria for att lana tvattmaskinen. Det ar billigare att tvatta pa mitt gamla hostel sa jag gor det, maria brukar lassas att det ar hon som tvattar och det har funkat bra hittills.

Vi kakade en fantastisk lunch bestaende an snabbnudlar. jag fick tva rutor Daimchoklad till efterratt som var kvar fran festen. Smask!

Sedan lunch har jag suttit har framfor en dator pa bibblan. Bloggat och uppdaterat mig pa vad som hander i Sverige. Man blir helt avskarmad fran resten av varlden eftersom det inte finns nagon TV pa mitt hostel. Vad kvallen har ett erbjuda vet jag inte riktigt an. jag tror att jag ska slappa pa hostelet och lasa lite. kanske lagga mig innan midnatt for en gangs skull? Eller, vi far val se.

Kanske blir det att jag hanger pa mitt gamla hostel och snackar med Maria och Hanna. Kanske kan jag lana Hannas dator sa att ni antligen far se lite bilder har pa bloggen. jag ligger lite efter pa det omradet! Nepp, nu maste jag ga till mataffaren.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoj! Var det du som kommenterade på min blogg utan å, ä och ö? =) Du verkar ha det kanon. Härligt! Hörde att du skulle få din mamma på besök sen i april! Kram!

2009-03-09 @ 10:43:12
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: Yvonne Fredriksson

Vad du får uppleva mycket! Är bara lite avis...jag får nöja mig med Egypten om tre veckor. Sköt om dig...kram Yvonne F

2009-03-09 @ 19:50:49
URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se
Postat av: Fjö

Äntligen en kort och koncis blogg utan flugor ! En vanlig dag på tvätten, då kan jag berätta att jag har tvättat jag med hahahaha gullan, ha det pöss Fjö

2009-03-09 @ 20:01:48
Postat av: Anna

Rebban - Om det var utan de tre bokstaverna var det nog jag... Haha, glommer skriva namn.



Fjo - Tvattmaskiner ar bra uppfinnigar. Men har tvattas det bara i kallvatten och en tvatt tar 15 minuter. Bra for miljon men det blir inte rent.



Yvonne - Egypten ar nog ocksa bra! Inte lika bra som har kanske... men anda.

2009-03-10 @ 06:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0