Stad och lite vatten

Idag vaknade jag och Maria upp lite tilltuffsade fran gardagens strapatser. Men vi hade anda energi sa att det rackte far att ga ner till Bibblan for att kolla om det fanns nan dator ledig, det gjorde det inte. Sa istallet bokade vi in oss pa en varsin dator vid 5-tiden.

De 5 timmarna tills vi fick en dator spenderade vi pa stan. vi kakade lunch pa grasmatten i en lite park och gick och kollade i affarer (igen... nu for jag skarpa mig....) Vi tog ocksa den blue cat for att kolla in stan lite.

Kortfattat, en bra och lite halvseg dag, men den ar inte slut an. jag tankte gora lite kvallsmat och traffa Antonia fran Monkey Mia-turen for att byat lite foton och sant.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Fjö

Man ska ha minst en vilodag mellan partydagarna!! Vi ska ha Kesparty 1 april...så vi kommer att ta nästan två veckors vila efter det...påsklov! Vi har haft en vårdag, i söndags, annars strävar vi alla på som vanligt...oj va´kul ;) Pöss Fjö

2009-03-17 @ 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0