Full fart frammåt

Nu spinner det på här på red. Massa jobba att göra. Nu sitter jag och pular med en folder för ett utställningdföretag. Kul! Lite annorlunda uppgift... Men nu ska jag snart ge upp för idag. Filen kjag jobbar med är så tung att datorn inte riktigt orkar hänga med i min takt. Så medan den tänker så surfar jag runt på nätet. 

Besökte just Peace & Loves hemsida. Nytt bandsläpp idag. The Hives kommer! Coolt. Nu måste jag ju köpa biljett. Jessica är ju på så det blir nog kalasbra! De är ganska dyrt dock. 1500 kr ska de ha för ett festivalpass iår. Men det är det kanske värt?! 

Igår hann jag inte alls med det jag hade tänkt hinna. Det blev bara en tur till Norberg för luffarslöjd och sedan nästan direkt i säng. Som tur är så är jag ganska pepp idag och har jobbat med roliga saker, annars hade jag somnat över tangentbordet. 

Äventyrsscouterna har hoppat av Vasaloppshajken också. (Hajk där man sover i vindskydd, hejar på vasaloppsåkare och äter god mat) Så antagligen blir det ingen resa till Mora för mig heller.. Eller ska man kanske... Eller JAG VET INTE! Usch, vad svårt det blev nu. Jag kommer frysa mig fördärvad... Vad tycker du?

Over and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0