Snabb helg

Nu ska jag sluta tjatat om hur fort dagarna går, att tiden springer iväg med mig på släptåg. Hänger med som en trasa.

Fredagen blev en slappardag framför TVn med mys och faktiskt lite OS... Faktiskt hela tre timmar. Fastnade framför curlingen med damernas final. Annars var OS ganska värdelöst. För mycket av det goda. Och visst det var väl bra att sverige tog hem 11 (???) medaljer, men inte till priset av inställda Antikrundan på torsdagar. Morr!

Halva lördagen gick åt till att sova ikapp lite och sedan bar det av ner på stan där jag provade alla brillor som fanns i glasögenbutiken. Jag måste skaffa nya och jag tycker att jag ser knasig ut i alla... Två par ska det bli... Ni får gärna hjälpa till att välja. Kolla in bilderna och kommentera!

              

Vidare till Bokrean, kollade lite på stan och köpte att par böcker, gick hem och packade in oss i bilen för ett besök på ett överfullt Erikslund och lite shopping till hyreslägenheten. Helt otroligt, de hade nästan allt vi behövde men vilken tid det tog! När vi kom hem hade jag två timmar på mig att pusta ut och sedan börja pryda mig inför kvällens holabalo. Chatarina som är min scoutledarpolare hade bjudit mig på fest. Lite TexMex-tema med ett gäng tjejer. Sedan mello och dans på BMB nere på stan.

Söndagen gick åt till att pyssla med lite dittan och dattan, lite mer bokrea, lite renovering (känns som om det aldrig kommer att bli klart. Himla långdraget projekt. Nästa helg, då jädrar.)

Igår var jag hemma och fixade med en folder hela dagen, klipp och klistra och datapul. Satt med det hela dagen och halva kvällen med det gick bra så jag ska inte klaga. Vi presenterade den för kunden som köpte konceptet rakt av. Kan ju inte bli bättre. (eller jo.. om någon anställer mig på heltid med superbra lön så...)

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Malin

De första blir du 70-tals Anna=) Nr. 2 Anna sekreterare, Nr. 3 gröna Anna ska inte dina brillor vara röda=)? Nr. 4 70-tal men ändå inte... Så där har du det=)

2010-03-03 @ 17:36:48
Postat av: Jessica

Jag tycker nr 3. absolut inte nr 2.. om jag ska vara hlet ärlig vilket jag alltid är så tycker jag de var lite tant varning på nr 2. tycker att de funkar med grönt till ditt mörka hår.

2010-03-03 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0