Grafisk form är kul... när det går som man vill

På gång att fixa nya visitkort. Efter mycket pulande verkar det arta sig. Nu ska jag bara bära ner den där jäkla skrivaren från pappas lägenhet och den ska  installeras och det ska fixas. Sedan är det lite pyssel med andra etiketter och prislappar inför helgens julkmarknad på Vallby. Det tar längre tid än man tänkt sig...

Gårdagen ägnades åt pyssel i massor, jag hann med lite shopping också, köpte lite grejer som jag behöver till hantverket och så trillade jag över två par stövlar som jag inte kunde undvika att köpa. Jag älskar skor!!! Ett möte med Anders hann jag också med, jag ska jobba lite med hans marknadsföring och jobba fram bland annat en logga åt honom. Man kan ju fundera hur det ska gå. Flummiga kultursnubbar... (obs, jag tillhör ju också den kategorin).

Nä... nu har jag inte tid med bloggen längre. Måste fixa ner den där skrivaren...

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Barbro

Grattis på namnsdagen Anna CATARINA.

Här i Norberg är det full hålligång, inte nog med att det är invasion av vårdcentralen av pensionärer, när vi åkte från lunchen fick vi se Handelsbankens personal och polisen spana efter bankrånare som nyss rånat banken.

Kram från morsan Barbro KATARINA

2009-11-25 @ 17:22:26
Postat av: ingeborg persson

Hej!

Här i Mörkret är det blankis överallt..få se hur länge jag står på bena..nåt bankrån blir det aldrig här..ha det så bra båda två..Kram från Ingeborg o co

2009-11-26 @ 14:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0