Jädra väckarklocka

Typiskt att den skulle lägga av nu också... Skitmanick. Som tur var så hade jag inte riktigt något att passa idag. Men när flera timmar av min dag försvann utan att jag godkänt det så blev jag lite putt. Vaknade vid halv 8 trodde jag... Tänkte nu kan jag ju ligga lite till och dra mig. Nästa gång jag tittade var klockan halv nio och tänkte att nu var det hög tid att pallra sig ur sängen. Nästa gång jag tittade var klockan fortfarande halv nio.Shit! Det var osis att klockan sackade ner och stannade någon gång under morgontimmarna. För klockan i köket och i vardagsrummet var. (Svära, svära, svära....) HALV TOLV!!!! Halva dagen är redan förbi, och jag som trodde att jag hade så mycket tid på mig?! Suck!

Men vad ska man göra åt det då... Inte mycket att göra alls faktiskt. Bara att byta batterierna i klockan...

Nu sitter jag framför dumburken igen. Har en massa borden att göra. Det får dock vänta lite. Jag ska nog dra mig ner på stan en stund för att sätta mig ner med en kaffe och fösöka lägga upp en plan för mitt fortsatta jonnsökande. Ack så trisst! Blä! Nu har jag fixat en jobbcoach som kanske kan göra lite nytta. Jag tror att hon är bra i alla fall. Då kan jag få lite stöd och hjälp med allt det där svåra. Tycker att jag gör allt man kan tänkas, men jag får inget jobb i alla fall. Men jag har min fot inne på några ställen i alla fall och kanske kanske... finns det något där att hämta.

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0