Melody club och julgransjakt

En trevlig lördag blev det tillslut med Melody club på konrad. Jag började göra mig idorning för avfärd vif 22-tiden och mamma skjutsade ner mig till stan lagom till 23. Ingen kö, bara att knalla rakt in, dumpa biljett i kassan och jackan i garderoben. Kände mig ganska ensam där jag traskade omkring. Som tur var träffade jag Hanne och hennes polare Teddy. Hurra! Inte bara jag som diggar MC!

Vi hängde i schlagerbaren en sväng och tiden rusade iväg. Dags för kvällens huvudpersoner. Nice! Trevligt gung men tyvärr lite för högt ljud framme vid scenen. Hörde bara Eriks gura från hans skvallermonitor. Stod där några låtar men förflyttade mig snart längre bak och hittade tillslut ett trappstag att stå på. Jag är ju så kort, såg inte alls när jag stod bak i klungan. Trappstaget var dock bra. Kändes lite flummigt att stå där bak och dansa helt för mig själv bara.

Grabbarna i bandet kändes lite seega. De var en bra konsert, men inte riktigt MC-topp. Jag är nöjd med kvällen men jag har sett bättre MC...

Efter spelningen så kunde vi garva åt alla fjortisar som hängde efter killarna. De höll på att pinka på sig bara någon i bandet kollade på dem. Moahahahaha! Hemåt!

Idag har jag hängt på kontoret och producerat två gardinvepor. Ikväll granprydning och julklappsbyte hos familjen Samuelsson.  Imorgon ska jag på julgransjaakt i karbenning, Haga. Det ska bli kul. 

Over and out!



 

Kommentarer
Postat av: Yvonne F

God jul på dig och Barbro från Yvonne och Ingeborg och company.

2009-12-23 @ 21:24:25
Postat av: ingeborg persson

Gott Nytt År från Mörkret Hälsa Barbro

2009-12-31 @ 10:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0