Stressigt värre...

Ojoj.. denna veckan kommer jag att gå åt...

Men vad gör det om 100 år. Nu kan jag åter sitta upprätt framför datorn efter akut magont och illamående. På födelsedagen och allt... Suck!

Tack alla som har ringt och sms:at idag på min stora dag. Kul att du kommer ihåg min födelsedag ingeborg! Och det är klart att vi ska ses Petra när du är hemma. Du får höra av dig och berätta mer exakt när du är hemma. Kunde ju vara kul att laga middag och sedan gå ut eller nått. Vi kanske kan våldgästa Rebeccas kök?!

Helgen på Vallby var trevlig, fick en del prylar sålda, inte så mycket som jag hoppats på dock. Men kanbske kan jag få in lite på kurser här i vår.

Måndagen var jag första dagen på praktiken, ett par möten och lite annat kul. Kommer nog att bli bra, bar5a jag kommer igång...

Tisdag: kurs med Mimmi och Linnea, vi knåpade pärldjur och smycken. Mysigt och kreativt värre.

Dagen idag ägnades som sagt mest åt att må illa. Gick till praktiken men var tvungen att gå hem redan innan lunhc för jag mådde så illa. Typiskt att man ska bli sjuk i början av en praktik. Det är ju i början man så gärna vill visa vad man går för. Hoppas att de ger mig några chanser till. Nu ska jag köra stenhårt resten av veckan.

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Barbro

Nä,nä, det är ju inte tillåtet att stressa så här på Födelsedagen !!!!. Du får ju vänta några dagar med somliga presenter, eller om du vill ha någon på rätta dagen så får du höra av dig så kan jag avslöja var det hemliga förrådet finns !!



Kraaaaaaaam

2009-12-02 @ 14:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0