Rottnest, bokat och klart!

Borjade dagen pa Internetcafet dar jag faktiskt lyckades med att ladda in mina bilder i datorn. Nu finns det lite bilder pa bloggen som ni kan beskada. Jag hann inte med sa mycket for det tog sa lang tida tt ladda upp bilderna fler kommer senare. Jag blev anda kvar dar i nastan tva timmar. Sa det ar bast att ni tittar och njuter!

Sedan gick jag tillbaka till hostelet for en latt lunch bestaende av sallad med tomat, avocado, svamp och lite annat smatt och gott. Jag maste spara lite pa pangarna nu nar jag ska ivag pa tur, Maste vanta in mitt nya Visakort innan jag kan ta ut mer pengar. Mitt nya aussie-kort kommer val inte en pa ett tag!

Sedan tog jag blue cat - gratisbussen ner till hamnen dar jag kopte min biljett till Rottnest island. 154 dollar fattigare... Tog en promenad och hoppade sedan pa den red cat - gratisbussen och akte med den hela varvet runt for att kolla in den rutten. Hittade en fin park jag ska kolla in sedan. Jag hoppade av inne i stan for att kopa tvattmedel och nu har jag hittat in pa bibblan dar man for lana Internet gratis! Det ar ju betydligt battre an de 3 dollar i timmen jag far betala pa internetcafeerna...

     Tog nagra bilder pa min tur runt Perth pa red cat     Detta ar ingangen till Royal mint som ar ett museum for guld och guldletarnas australien

Nu maste jag sluta skirva for de stanger har nu! Det ar ju sondag eftermiddag!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jessica

I budapest såg vi ett cafe (tror jag de va) som hette Anna

2009-02-18 @ 09:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0