Slappardag i Perth

...som borjade med stadning och fixning med packningen. Jag har lite dalig ordning pa min packning. Det ar inte sa latt att leva i en ryggsack. Forsok arr halla ordning pa dina snyggt vikta klader. Gar inte. Forsok att veta vad du lagt tandborsten/kammen/guideboken/batterierna... Gar inte. Om du lagger ner en snyggt vikt och slat skjorta kommer den alltid upp och ser ut typ som en skurtrasa.

Sedan har jag forberett packningen av mina saker for imorgon ocksa. Jag ska ju upp i gryningen och aka pa tur, soder ut. 5 dagar. Da far jag bara ha med mig en latt vaska. Men det ska nog ga bra, jag behover ju inte ha med mig en massa tung mat och andra tunga saker. Ska ga forbi pa mitt andra vandrarhem och fraga om de har nagot bagagerum for min andra vaska.

Efter packning och fix med agodelar tog jag en tur ner pa stan (igen). Det finns inte sa mycket annat att gora har an att ga pa stan. Jag kopte lite fardkost till resan som borjar imorgon och sa kopte jag adresslappar till min rygga! Men det fick bli svarta istallet for bla (blue). Har ocksa fyllt pa pen-foradet eftersom jag har levt pa Rottnest nu i tre dagar utan en egen penna. Nagonstans i packningen bor det ligga en blackpenna och tva blyertpennor, fragan ar bara vart. Nar jag tanker efter sa kanske jag tappat bort blackpennan... (Intressant va?)

Rakade shoppa lite till pa Good Sam, det var 50% pa alla pryttlar men tro det eller ej sa beharskade jag mig och kopte bara tre plagg. haha! Det trodde ni inte!

Slappade lite i en park nu pa eftermiddagen medan jag kakade tidig middag och lyssnade pa ljusbok i min MP3. Borjar bli lite trott pa just den ljudboken bara, ar inne pa andra lyssningen... Synd att de inte har MP3-ljudbocker pa bibblan, sa som de har i Aros.

Nepp, nu ska jag strosa hemat med mina kassar.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0