Effektiva veckor

Ja, mina sista veckor i Australien gick fort och jag utnyttjade tiden maximalt. Hann inte riktigt med att blogga.... Nu är jag hemma i vackra Svea igen. När vi gick in för landning på Arlanda kunde jag bara tänka: Oh, vad Sverige är vackert! Färgerna och naturen med all färg. wow! Äntligen hemma igen!

Naturligtvis så ska ni få en uppdatering på vad som hände efter det att jag varit i Alice Springs men det kommer dröja några veckor är jag rädd... Idag har jag åter packat ryggan för imorgon bär det av till Danmark för en veckas scoutläger med mina vänner i Sankt Olof scoutkår i Västerås. Därefter blir det tripp till Kopparbo för ännu mer scouting och sjörövarläger. Så.... efter det kan jag hänga lite mer på nätet. Håller just nu på att vänja mig vid att använda åäö igen när jag skriver på tangentbord. Svårare än man kan tro.

Over and out! 

Kommentarer
Postat av: ingeborg persson

Välkommen hem igen..mycke regn här också emellanåt...nu har vi haft fint en vecka lycka till i scoutvärlden ett tag...hälsa mamma

2009-07-17 @ 19:03:40
Postat av: Barbro

Dottern var hemma en vecka sen for hon till Danmark, på Blå Sommer tillsammans med 19.000 andra scouter. Jag går på semester i morgon och jag tror väl inte att det blir så mycket bättre väder, men det ska bli skönt i alla fall. Jag behöver nog inte bekymra mig så mycket över att potatislandet torkar ur, i alla fall. Visserligen liogger den nu "stora" Norbergsån långt därifrån, men det är nog så genomblött ovanifrån som det kan bli.

2009-07-22 @ 07:52:48
Postat av: Yvonne

Välkommen hem iallafall...du är då en riktig globetrotter...kram

2009-07-25 @ 17:22:28
URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/
Postat av: Petra

Galet va tiden går fort. Snart har jag gjort ett år här i Tokyo också, sen får vi se vad som händer. I nuläget ser det ut att bli Sverige igen, och jag saknar mina vänner!

2009-08-14 @ 06:16:35
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0