Fler bilder

Kolla in bilderna fran rottnest!

Kommentarer
Postat av: Petra

Shit va nice du verkar ha det Anna, jag vill verkligen till Australien framöver! Har du stött på de vita mördarspindlarna än?

2009-03-13 @ 11:11:17
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo
Postat av: Petra

Chris undrar om du träffat nån schysst kille där down under ;) haha

2009-03-13 @ 11:16:33
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo
Postat av: Barbro

Va kul att "träffa" dig Ingeborg, på det här stället !! Jag har nu i 1½ timme setat och tittat på Annas bilder från USB minnena och det såg nog ut att vara lite varmare där nere, fast det var "jacka på" på någon bild.

Nej nu är det god natt, så att jag orkar gå upp och ringa i morgon.

2009-03-15 @ 00:11:36
Postat av: Markus

hej igen Anna. Skönt att du har det bra där. Önskar lite att jag var där. Shit va kul det skulle vara att lära sig surfa. Du ska väl lära dig att surfa?

Ha det toppen

/Hälsningar fam. Engren

2009-03-15 @ 16:08:54
Postat av: Anna

Petra! Inga vita spindlar an men val red backs som ocksa ar giftiga. Och jag har traffat massa nytt folk har nere. Igar var vi pa krogen med ett gang aussieblokes. Och pa tal om skatare finns det ett par norrman pa mitt gamla hostel som aker brada. Dem traffar jag ibland...

2009-03-16 @ 09:26:11
Postat av: Gyösh

Hej Anna! Vad roligt att läsa om dina häftiga dagar!

En påminnelse av mig - kan Du ta med Dig en lite SAND åt mig? Jag samlar ju sand från överallt från världen.

Kramkram:

Gyösh

2009-03-24 @ 13:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0