Blommor

Det blommar visst hemma. Fick dessa bilder med halsning fran mamma:

wow! Sahar ser det ut hemma pa min gata i stan...     sahar ser det ut hemma pa min gata i stan

Inte undra pa att man far hemlangtan. Jag missar allt vaxande...

Igar agnades dagen at lite pyssel med allt mojligt. Bland annat sa har jag bokat in mig pa en 5-dagars dykkurs. Sa nu ska jag prova pa det ocksa. jag ar sa radd att jag kommer att bli sjosjuk bara. Den forra batturen var ju inte direkt betryggande.

Jag var ocksa pa besok i botaniska tradgarden i Cairns, den var tjusig den, holl p att bli uppaten av mygg bara. Kli, kli! Snart aker jag val pa dengu-feber. Smorjer alla bett med alcogel. Hoppas att mina atgarder inte ar forgaves.

Ginger     Ormbunkshuset

Nackros     Nackros     Vaxt

Idag har jag inte gjort nycket nytta alls. Suttit pa Peter Pan (verkar vara mitt nya stammishak) och gjort allt for er, mina lasare, lite nya bilder har kommit upp. Anda bak till tiden i Perth, sa glom nu inte att kolla in dem!

Tack till alla er som besoker bloggen det verkar som om ni ar ett tiotal... Det vore ju kul om ni ville ge er till kanna i gastboken lite oftare sa jag far veta vilka ni ar!

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Karl-Erik

Hej Anna,

Jag är inne och tittat på din blogg på hemdatorn när jag använder den.

Det har varit en fnatastisk Valborg och första maj här. Lotta kom hem från Umeå över helgen och fick lite sol hon också.

Mvh Karl-Erik

2009-05-03 @ 11:24:52
Postat av: Barbro

Apropå att vi var så fundersamma varför detta folk som älskar "barbie", bara har en sorts Barbiesauce, som dom har på all möjlig mat, och som dessutom smakar bläää. Jag kollade hur många sorter det fanns på Willys. Det fanns 11 olka sorters sås och glace i flaskform + ett antal i torr form att blanda själv. Om man var investerare i matbrancen down under så kanske det skulle vara något att satsa på. / Barbro





2009-05-03 @ 15:40:23
Postat av: Yvonne

Tjohej Anna! Läser bloggen regelbundet men lat som man är så blir det nästan aldrig några kommentarer. Verkar iallafall som din vistelse i det stora landet är MYCKET interesting...kram Yvonne

2009-05-04 @ 10:16:19
URL: http://nonne-68.bloggagratis.se
Postat av: Fjö

Jamen var tror du jag befinner mej nu då???? Jo...i soffan förstås! Helgen i stugan, underbart!!! Bikini, vitt vin och grillning...Ja du vet ju hur vi lever där ;D.

Kesarna inne på slutmånaden..ångesten står som spön i backen..Vad ska jagg göra sen? Varför? Men som vi vet, de klarar allt!! Ha det nu och ta ett sjösjukepiller..kan nog rädda mycket..lätt att bli det även när man dyker!!

Pöss och kräm från Fjö

2009-05-04 @ 19:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0