Grattis Norge!

Norden ar tydligen bra pa musik. Grattis till Norge som vann esc! Jag far ata upp mina ord som for nagra manader sedan sa till en norrman att den anda gangen Norge vunnit esc sa behovde de hjalp fran Sverige...

Idag ar det dags att fara ut till farmen! Jag ar grymt nervos nu. vet inte varfor, kanske ar jag radda att det inte blir bra. Kanske har jag lite for hoga forvantningar.
Kopt biljett har jag gjort.
Packat har jag gjort (Fixat sa att jag bara har min stora rygga och en liten rygga nu! Klarar mig nog t.o.m. under 20 kg!) .
Checkat ut fran hostellet har jag gjort.
Planerat mina sista 50 dagar i australien har jag gjort. Skickat hem ett lass med grejer till swe har jag gjort.
Skriver mitt sista inlagg pa ett tag gor jag precis nu. 

Igar bokade jag in en massa resor och turer. Den 15 juni ar jag fardig pa farmen och flyger till Darwin. Dar ska jag ut pa tur i dagarna 3 och vandra i nationalparken kakadu. Jag har ocksa en dag att strosa runt i Darwin och vara turistig.
 
Pa lordagen den 20e hoppar jag pa taget the Gahn for att ta mig ner till Alice springs dar jag givetvis ska se Ayers Rock eller Uluru som det heter pa originalspraket. Hoppas pa att det blir kalas. Aven har en tredagarstur med massa att se i the red centre.

Vidare med the Gahn pa torsdagen den 25e for att den 26e anlanda Adelaide igen. Nagra dagar att anvanda i Adelaide for att se lite mer av denna mysiga stad. Nu aterstar det endast en knapp vecka tills flyget hemmat avgar. Den kanppa veckan spenderas i sydney dar jag bland annat ska kolla pa keramikplattor fran Hoganas (pa operahuset) och titta pa allt annat stan har att erbjuda. Nu.... 10 000 kronor fattigare. Isch, det sved i plankan.

Sa ser planerna ut. Men forst 4 veckor pa en farm. Forhoppningsvis kan jag pa nagot satt komma at en dator under denna period men risken finns att det skiter sig, sorgligt men sant! Jag onskar er en trevlig borjan av juni och en harlig avslutning pa maj alla blogglasare! Vi ses igen!

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Nu måste fanatikern rätta dig... Norge har vunnit två gånger förut... la de swinge, 1985.

Så nu har de vunnit tre gånger.

puss!

2009-05-18 @ 10:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0