Segt...

Nu ar det klart, pa mandag ska jag upp i bergen i bregottland igen och jobba pa en wwoof-farm. Sa nu ar det bara att vanta har i cairns igen tills den dagen infinner sig. Cairns har varit till stor del vantan for mig. Men jag har lite grejer att gora innan jag ska ivag. Maste packa lite prylar i ett paket och skicka hem, maste ocksa fixa bussbiljett och ordna med allt.

Vet inte om det finns nagon dator dar sa risken finns att jag inte kan uppdatera er under nagra veckor...

Idag ska jag hanga pa lagoon och lasa lite och snacka med Meg som bor pa samma hostell som jag bor pa. Hon aker hem till England om nagra dagar bara. Typiskt att jag bara traffar folk som ar pa vag hem... Imorn aker Anna-Maria till svea igen. Jag ar lite avis maste jag saga... Men jag tror att jag kommer att ha det kul pa farmen.

Planen efter det ar lite oklara, maste rakna mina dagar som jag har kvar har och kanske, kanske aker jag till Darwin och tar taget till Alice Springs och Ayers rock for att sedan landa med taget i Adelaide igen och darifran flyga till Sydney for hemresa till Svea. Kanske kanske....

Over and out!



Kommentarer
Postat av: ingeborg persson

Hej oTackar för kortet...nu är vi i Mörkret igen ..men har varit förkyld nästan hela tiden därnere ,,typiskt andra basiller hos dessa små..hoppas du har det bra ..fast mor har åkt..

2009-05-14 @ 10:21:54
Postat av: ingeborg persson

Hej oTackar för kortet...nu är vi i Mörkret igen ..men har varit förkyld nästan hela tiden därnere ,,typiskt andra basiller hos dessa små..hoppas du har det bra ..fast mor har åkt..

2009-05-14 @ 10:22:54
Postat av: Jessica

Hej!

Tack för paketen! ficklampan var ju urkul...jag var lite trött imorse när jag öppnade och skrattade väldigt mycket :) Och tack för märkena...mer märken åt folket!... mamma fick även sitt paket idag... hon hade redan en känguru men den var lite annorlunda mot den hon hade...hon hälsar och tackar så mycket. Ja de börjar väll bli dags att jobba lite nu efter den långa semestern :) ha de så bra i bergen! puss!

2009-05-14 @ 23:10:18
Postat av: Anna

Grattis Jessica!

Tankte att en ficklampa utan batterier kan vara bra... Tank att du kunde halla dig anda tills nu! Dags for esc imorn ocksa? Lite koll har jag.

2009-05-15 @ 06:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0