Det är ingen ordning på allting, man hittar inte ett endaste dugg

...som Pippi skulle ha sagt!

Dagen planerades av någon konstig anledning om efter det att jag insett att jag har svårt att hålla mig till planeringen. Då får planeringen passa mig istället. DET är bra!

Käkade frulle och kollade två avsnitt av entourage medan jag samtidigt fixade med ett halsband jag gjorde igår. Det blir bra! Måste ju slita hårt med hentverket nu eftersom att jag och Jenny ska vara med på Vallby julmarknad om ett par veckor. Måste ju lyckas få till alla prylar vi skrev om i ansökan. Synd bara att jag borde luffarslöjda men tycker att smycken är roligare att designa just nu.

Tog mig i kragen när halva förmiddagen hade gått och började jobba med ABF-jobbet som jag lovade ska vara klart imorgon. Gick ganska smärtfritt tills stötte på knasiga problem med Acrobats hyperlänkar i pdf-er. Satt och slet med det i två timmar innan jag fick tokspel och sket i det. Ska försöka imorgon igen. Tack och lov så ringde Linnéa och frågade om jag hade lust att hjälpa henne med hennes visitkort. Det är ju mycket roligare med kreativa visitkort än icke fungerade hyperlänkar. Jag tog vägen förbi Vegagrillen och köpte mat som jag sedan tog med ner till KES... Annika måste ju börja fundera om jag ändå inte är lite smyg-Kesare.

Efter högeffektivt kreativitetarbete enligt kreaktivitetteorin så fixade vi ett supersnyggt visitkort till Linnéa. Eller Linnéa stod för designen och jag stod för kunskaperna i designprogrammet. Så nu är det beställt och klart. Kul att se resultatet sedan.

Fan också.... Nu försvann halva mitt inlägg. jag orkar inte skriva om, så ni får nöja er med ovanstående.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0