Jag vårdar mina 5 bloggläsare ömt...

Måste ju skriva lite nu när besöksträffarna på min blogg ökat med nästan 50%! Från 3 läsare till hela 5 läsare!

Dagen har bestått i pyssel... Massa knåpande med hantverket som jag ska försöka sälja i helgen på Vallby Julmarknad. Idag har det luffarslöjdats till stor del. Har lite ont i fingrarna nu. Tror inte att jag behöver göra så mycket mer luffarslöjd. Men det kanske blir något mer imorgon. Skulle kanske göra en skål till eller nått sådant.

Förmiddagen ägnade jag åt att springa runt på stan en massa. Till Arbetsförmedlingen för att hämta ett papper, till Les Affaires för att få samma papper underskrivet, tillbaka till Arbetsförmedlingen för att lämna in pappret... Håller tummarna för att pappret faktiskt hamnade hos rätt person (kvinnan som vägrar träffa mig och vägrar att ringa mig och som jag funderar på om hon faktikst finns i verkligheten).

Kollade också in nya Clas Ohlson i arosian också. kan kanske bli bra om det öppnar lite fler affärer i samma hus.

Sedan gick jag till Myrstackarna och fyndade två små Fuga-skålar.

Blixtvisit hos KES för att hämta mina tänger och min ståltråd från kultur i Äldrevården.

Sedan har jag, som sagt var suttit i soffan hela em och kvällen med tänger och ståltråd i högsta hugg. Nu är jag riktigt trött och jag orkade inte ens dricka upp Jessicas vin som stod kvar i kylen sedan helgens äventryr. Illa.

Over and out!



Kommentarer
Postat av: Petra

Arbetsförmedlingen bara stjälper....usch de borde skämmas. Hur går det med allt? Jobb, pengar....och du, hinner vi ses nåt när jag är hemma?

2009-11-30 @ 15:18:44
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo
Postat av: Jessica

Men du kan ju inte låta vinet förgås...ILLA!!!

2009-11-30 @ 17:19:14
Postat av: ingeborg persson

Grattis på födelsedagen Kramar från

Ingeborg o Sven

2009-12-01 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0