Tiden springer ifrån mig.

Hann inte ens hälften av det jag hade tänkt att jag skulle hinna igår. Men jag hann i alla fall ta en tur till ABF-Vux och fixa ett jobb åt mig själv. Kommer inte att gå åt mer än några timmar att fixa det, men det är bättre än ingenting! Lite klirr i kassan.

Sedan ska jag komma igång med praktiken innan månaden är slut också. Hoppas att det fixar sig att jag kan få lite stålars för det... Jäkla drygt med alla turer fram och tillbaka. Blir så TRÖTT! Inte undrar på att man blir frustrerad och inte orkar ta sig för nått alls tillslut.

Idag har jag i alla fall fått fart under skosulorna och redan fixat tre av grejerna på min att-göra-lista. Har städat kylskåpet (check), har diskat (check), har bokat tid för service (check). Det är inte så mycket kvar då... Bara typ att städa resten av huset, fixa iordning loppisen inför helgen, sätta upp loppisskylten i fönstret, gå till bibblan, kolla igenom australienbilderna, sy lite... Inget krävande alls...

Oj... bäst jag sätter fart!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Barbro

Min att göra-lista består av två, en borde göra och en måste-göra, den sista är jättelång och består enbart av Influensa A(H1N1). För en halvtimme sen blev den dubbelt så lång eftersom Socialstyrelsen beslutat att sänka åldern för vaccinering från 3 år till ½ års ålder. Skönt att man minskar risken för småttingarna, men det känns nog som jag skulle behöva någon som kan klona en distriktssköterska. Jag vet att dom kunde det på "Starship Enterprise", det såg jag på TV i min ungdom !!

2009-11-12 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0