Golvad

Idag har jag börjat lägga golv i lägenheten. Har gått ganska bra fram till nu, något är lite knasigt, hoppas att det oknasar sig sedan. Skulle vara min vanliga otur om jag skulle behöva börja om från början. Jag hann ganska långt i alla fall.

Nu ska jag käka lite lunch och sedan är det möte hos KESarna som gäller. Kultur i äldrevården. Jippie! Eller... Jo, ganska kul är det. Om det kommer några tanter på lördag. Lite klirr i kassan.

Tänkte kanske ta en utflykt på eftermiddagen också. En liten tur till Skultuna och kolla in mässingsbruket och ta en fika. Titta lite i butikerna och kanske börja fundera på lite julklappar. Kanske får ni en uppdatering om den trippen här lite senare.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0