Inget jobb på rekryteringsmässan...

Då var en lång och utmattande dag slut:
ont i hela ansiktet av att ha haft munnen format till ett leende hela dagen...
ont i benen efter att har stått och gått hela dagen...
ont i jobbsökarnerven efter att ha "sökt jobb" hela dagen utan att hitta något
ont i hjärtat för att det är så svårt!

skit fan...

Vi fick stå i kö i 45 minuter innan vi ens kom innanför dörrarna till jobbmässan, när vi väl var inne såg jag bara teknikjobb så långt ögan kunde nå. Teknik och några säljjobb. Vart fanns alla kommunikatörsjobb när man som bäst behöver dem?

Men det har varit lite roligt också. Jessica har varit här och snackat skit hela dagen också (så jag har nästan lite ont i öronen också). Vi har käkat massa smask på stan, god pasta och sedan fika. Så har jag lyckats gå på stan en hel förmiddag utan att köpa en enda pryl! Grattis! Materialist javisst! Suck...

Nu är jag sugen nått att käka, en kebab skulle sitta fint som snus! Men jag vet inte om mina onda ben orkar ta mig till grillen och shoppa en. Jag ska fundera lite på den saken. Hm...

Men vi får la se...
Over and out!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vadå...inte skulle väll jag snacka så du får ont i öronen..de var de värsta jag hört.. :)

2009-10-22 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0