Innehållsrik torsdag

Efter en del pysslande hemma tog jag mig iväg till Ekislund där jag shoppade lite i matbutiken och på Biltema. Hittade en massa skojsigt, fog, lim, silicon och sånna lattjo prylar. Tillbaka i hemmet lugna vrå fixade jag lite enkel lunch inna jag drog ut till Irsta där jag skulle träffa Jenny och Ottan för att planera vår eventuella medverkan på Vallby julmarknad.

Vi pratade idéer och kollade lite på pärlor och annat jox. Roligt roligt! Man blev klart pysselsugen! Vi fixade nog en massa inspiration åt varandra. Bra! Hem och pyssla. Hann inte så mycket tyvärr. För först blev det spruta på vårdcentralen mot baconfebern, det gick bra. Men fick lite ont i armen efteråt.

Kvällen ägnades åt pyssel med scoutskjortan. Man måste ju vara representabel i stockholm på söndag när kåren ska på kårresa till naturhistoriska riksmuseet. Coolt! Annars degade jag mest i soffan och orkade inte dra igång något pyssel. Kände att jag var tvungen att diska mitt jättelass också... och det gjorde jag minnsann...

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0