Målarfärg och slipdamm

Jaha, ännu inte klar med Australienbloggen. Jag ska slutföra den... nån gång...

Men inte nu!

Just nu sitter jag med målarfärg under naglarna och slipdamm i håret. Har äntligen kommit igång med målningen av hyreslägenheten. Grått ska det bli. men det är en massa förarbete. Det är mer att fixa med där nere än det var här uppe i mitt kök. Fattar inte att det tar emot när nått lite jobbigt ska göras och sådant som mest är kul, det går fort som attan.

Förkyld har jag lyckats bli också. jag tror att det är Lila söta Ottan som har förkylat ner mig. Jag ät inte van vid småbarnsbasislusker. Så de lite större barnen (men fortfarande ganska små) på scouterna får klara sig utan en av sina bästa ledare idag. Oj, så ledsna de ska bli...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja de lär nog ställa in när de professionella är sjuka :)

puss!

2009-10-14 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0