Tråkigt schema för dagen.

Dags att börja städa då... Dammråttorna överfaller! Har i alla fall en ljudbok jag kan lyssna på medan jag gör det tråkiga. Fixade med köket och hallen igår så där är det tjusigt värre, eller i alla fall rent på golvet. Har lite saker utspridda som borde plockas upp. Sedan är det disken i köket också som redan har hopat sig igen sedan igår kväll.

Storstädning i pyssellådorna var förra veckans projekt så där är jag 100% nöjd! Rackarns bra blev det... Sedan är det bara lite plock och dammsugning i sovrummet och vardagsrummet kvar. Låter ju lärr som en plätt. Easy peesy, simple pimple....Men så tråkigt att klockorna stannar som Ankan skulle sagt.

Sedan blir det lite roligare, måla väggar och spackla lite. Kanske till och med lite klur på hur golvet ska fixas.

Promenad? Måste i alla fall till brevlådan. Inte så sugen att gå ut idag, det är grått och trist väder...

Sedan får jag göra det roliga...om jag orkar. Tänkte kanske sy lite innan scouterna.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0