Himla skönt med långt jullov...

Ja, just det... Skulle kunna ha jullov fram till maj om någon bad mig!

Jag har helt enkelt inte så mycket att skiva här just nu. Söker jobb som en galning. Verkar inte som om någon vill att jag ska jobba hos dem. Det är så jävla surt! Ursäkta mitt fula språk men jag börjar bli ganska bitter. Fattar inte vad jag gör för fel!

Praktiken går väl ganska bra. Har en himla massa att göra och jag får nya utmaningar hela tiden, den ena mer omöjlig än den andra. Just nu sitter jag och gör ett regiseter över adresser som vår tidning ska gå ut till. jag är nästan uppe i 300 adresser och har därmed ca 2700 kvar att leta på och skriva in... I övrigt kan jag inte berätta så mycket mer. Det är lite hemligt fram till nästa nummer kommer ut i slutet av feb.

Ikväll börjar scouterna igen efter julen. Vi ska leka lite och busa en massa. Det kommer att bli en himla rolig termin med våra illbattingar och busfrön. Nästa vecka ska vi bland annat ha "pimp my snowride" och bygga farkoster av plastsäckar, silvertejp och tidningar. Blir nog kul!

Nu ska jag knyta ihop säcken för idag här på kontoret. Kanske kanske återkommer jag hit snart.. eller lite mindre snart.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0