Intensiv vecka

Inte en minut över för bloggande. Men nu har jag lite lunchrast samtidigt som jag är hundvakt och jobbar lite. Lunch framför datorn kanske inte är det bästa. Haha.

Nu har jag kommit igång med annonsproduktionen i alla fall. Det är ganska svårt faktiskt... Inget jag är van att göra. Man lär sig hela tiden.

Jag längtar till kvällen. Första kvällen sedan förra torsdagen jag inte har något möte eller liknade inplanerat. Förra fredagen - biltur till Hedemora. Lördag- Rättvikskursen. Söndag - biltur hem från Rättvik/Hedemora. Måndag - middag och skitprat+inspirationssnack hos Linnea. Tisdag - scoutmöte. Onsdag - Scoutmöte med seniorerna. Torsdag - Lägerplaneringsmöte scouterna.

Ikväll ska jag sitta i min soffa och slappa. Måste dock packa väskan inför helgens ännu mera scouting. Ledarvård/utbildning på scouters mark vid Gilwelstugan. Måste också laga lite mat till vår knytislunch på lördagen så min vilokväll kommer att vara ganska aktiv.

Nu ska jag värma maten och sleva i mig...

Over and out!


Kommentarer
Postat av: barbro

Jag ska hämta nyckel vi etttiden idag, så det fixar sig med PRO.

2010-02-02 @ 11:58:56
Postat av: ingeborg persson

Hej!

Sänder snöiga hälsningar från Mörkret..tack för nyårshälsningen som jag nyss fått..du ska inte stressa som jag tror att du gör...men ha en bra helg o Hälsa till Barbro..

2010-02-04 @ 14:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0