Mot Dalarna

Mer bestämt södra dalarna och Hedemora ikväll. Ska "ha en mysig hemmakväll" med Jessica (Vi har ju ändå delad ekonomi...). Käka god kyckling och titta på tv. Förhoppningsvis kan jag få slänga ett getöga på handbollen mellan varven. Det är ju sista chansen för Sverige att ta sig vidare i EM. Förlorar de mot Tyskland ikväll så är det kört... Kom igen nu grabbar! Blitur mot Dalarna iväll alltså. Med min nya stereo inkopplad i bilen! Jippe! Här ska det poppas på hög volym.

Sedan ska vi krypa till kojs tidigt eftersom vi ska upp i gryningen på lördag. Borde vara förbjudet att gå upp så tidigt på lördagar. Men vad gör man inte för en helg i Rättvik på Rättvikskurserna. Vi ska lära oss massor om "Japansk flätning" vad det nu är ???? Ingen aning. Men det blir säker kul. Är lite sugen på att gå sång och lekkursen också, men det får väl bli ett annat år.

Innan jag kommer så långt i dagens program så ska jag käka lite lunch på stan (och ladda mobilen, akut laddningsbehov där) Sedan ska jag göra annonser hela dagen och kanske lite adressregister också så hjärnan blir rensad. När jag slutat jobba så ska jag hämta upp Anders och vi ska hämta hans folder som blivit klar idag. Jag är riktigt nyfiken på hur den kommer att bli. Har stora förhoppningar om resultatet och blir matt om det inte blir tiptop. Lite nervös också eftersom det blev anmärkningar på förra jobbet som trycktes hos det tryckeriet. Håller tummarna och korsar fingrarna.

Så nu får ni inte höra från mig på ett tag. Kanskekanske på måndag.

Over and out!
Anna

Kommentarer
Postat av: Petra

Japansk flätning, låter spännande! Du får berätta mer om det sen och visa bilder.



Kram

2010-01-22 @ 15:25:10
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0