Tappert försök

Ingen idé att jag lovar att skriva minst ett ilägg om dagen. Kommer inte att funka.

Men nu kan jag i alla fall meddela att det kommer att hållas i Luffarslöjdkurs i Norberg de kommande vekorna. Om någon är sugen på att vara med så kan man få åka med mig om man är västeråsare. Kommer att bli en kul och lärorik luffare-kurs. Ha! Jag kommer ju vara där varje helg eftersom det är jag som ska leda kursen. Så nu kan Rebecca snart få komma och göra lite tidningsmaterial i Norberg.

Förhoppningsvis ska jag få en bilstereo inmonterad i bilen ikväll också. Länge leve fack-personal som förstår sig på kunder som inte kan lika mycket som dem, utan att man känner sig idiotförklarad. 

Kanske ska jag också ut till björnön och berätta för utmanarscouterna (? Med risk för att få bannor, seniorer heter det nog förtfarande i min värld) om GS och Norn hajken. Vi vill ha mer folk till dessa underbara arr.

Frågan är bara om jag hinner med allt detta på en kväll. Hoppashoppashoppas. Måste hinna in på konsum och köpa lite krubb också. Annars kan jag inte ens leva på vatten och bröd, mackorna är slut! Och mjölken. Illa.

Men nu skulle det inte sitta fel med lite krubb, inte så motiverande med fil och flingor tyvärr. Är sugen på pizza...

Over and out!
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0