Auktion och tikkle me

Helgen gick fort, på tok för fort.

Fredagen for vi ut till IKEA för att käka en näringsrik middag i form av korv med bröd. Och äntligen fick jag köpa mina efterlängtade galgar som inte har funnits på flera månader. Har man börjat köpa en typ av galgar så vill man ha samma i hela garderoben. Anledningen till att vi åkte ut till Hälla var engentligen för att kolla in auktionshusets visning. De hade en del blå eld. Denna fantastiska servis. Men men... det var stängt.

Lördagen börjad med en liten loppisrunda. Läskarmissionen och ganska trevliga fynd. Kryddburkar, äggkoppar och ett fat. Jag älskar loppis. Annars var det ganska lugnt. För fint väder för att hänga i affärer. På eftermiddagen gick jag en sväng till folkhögskolan där Mimmi hade klädbytardag med barnkläder. Kom precis innan de stängde och hjälpte till att plocka undan alla kläder som blivit över.

Sedan gick jag hem för att ladda inför Tikkle Me's releaseparty i Eskilstuna. Coola brudar! Kolla in dem på: www.myspace.com/tikkleme

Seg Söndagmorgon. Kändes som om jag var bakis fast jag inte druckit en droppe. Slöade i soffan med lite pyssel och lite jobbsökande. Sedan tur ut till auktionsfirman och vi lade faktiskt ett par bud. Ropade in 7 st blå eld tallrikar och mamma ropade in en tavla. Tavlan billig och tallrikarna lkite dyrare med ändå värda pengarna.

Lite renovering i lägenheten och sedan smyckespyssel i soffan hela kvällen.

Over and out!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0