Nya brillor

Jaha, nu har jag haft nya brillor i några dagar men har ännu inte lagt upp några bilder. Ska försöka plåta lite i helgen så får vi se vad det kan bli... Tyvärr så verkar det som om de måste byta ut glaset i dem. Jag får ont i skallen av de nya brillorna. Det var inte det jag behövde just nu. Orkar inte hålla på och joxa med sådant. Känner mig omotiverad som det är i alla fall. Inget jobb, inget att göra, men ändå räcker inte tiden till. Fattar inte... Och att nu brillorna ska krångla känns ju dryyyygt!

Igår körde jag lite pýsselkväll med stickning och smyckesmakeri. Ganska soft. Tanken var väl egentligen att jag skulle åka på scouternas årsmöte. Men jag orkade inte röra mig ur soffan. Helt utpumpad. Men det var en välbehövlig kväll hemma i soffan....

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0