rubrik...

Jaha, återigen har jag inte skrivit på typ en vecka. Hinner inte med bloggen och mest lidande av detta faktum är ju ni läsare... alla tre (eller vad det nu är).

Förra veckan var en ganska trevlig vecka. Måndagen jobbade jag på med en folder som visades upp på tisdagen för en kund. Scoutfri tisdag pga sportlov.

Onsdag med jobb på kontoret. Luffarslöjd i Norberg. Sista gången. Stannade i Norberg. Fest hos Anna Bergh med Vicky. Portan. Kul kväll. Insåg att jag inte träffat Vicky på över ett år. Hoppsan!

Torsdag. Sovmorgon. Liten Loppisrunda och tidningsutdelningsrunda på byn. Åkte till Fagersta för att hålla mer Luffarslöjd för sportlovsungar. Kom en tapper tjej som hette Lina. Hon var en naturbegåvning och gjorde en ljuslykta och en liten visp. Lite loppis i Fagersta också. Hem till Vässan.

Fredag. Jobba hemma. Register... Seegt! Men ganska IQ-befriande.

Lördag. Ner på stan. Bestämde vilka brillor jag ska ha. Beställde och betalade dem. 3000kr fattigare. Illa! Liten loppisrunda. Gjorde finfina fynd. Bland annat "stenålders" scoutskärp" och lite kläder. Vidare till Erikslund med lite nödvändig shopping och lite onödig. Hem igen. Renovera på lägenheten.

Söndag. Pysslig dag. Städade lite. Renoverade ganska mycket. Både nere i lägenheten och i mitt kök. (Listen som har väntat i två år på att sättas fast sitter nu fast...) Sydde lite, målade lite, skruvade lite.

Måndag. Åter en dag på kontoret... Med 200. TVÅHUNDRA!!! returer på tidningen som skulle gås igenom och adressändras, sorteras, snaark.

Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0