Mycket att pyssla med

....man hinner ju inte hälften av det man skulle vilja hinna med. hm...

Men helgen startade med lite sovmorgon på lördag morgon. Men jag röjde upp i min röra hemma så nu ser det lite mindre ut som ett bombnedslag. Det är dock inte välstädat än. Får försöka att tamig i kragen nästa helg. Det finns för mycket annat kul man vill hinna med.

Efter lunch tog jag och mamma en tur ner på stan. Vi köpte lite julklappar och jag hittade en colora-skål som jag köpte för födelsedagsslanten jag fått av farfar. Eftermiddagen ägnade jag åt att sy om min vinterkappa. Klurigt värre. Efter lite trixande blev det nog ganska bra. Nu är det bara några stygn kvar. Blir kalasbra!

Vid åtta-tiden åkte jag iväg till Anders som hade inflyttningsfest. Trevligt i glada vänners lag med spel och roliga ord i alfapet och kluriga mind games. Sedan blev det utgång på Bmb. Whoop, whoop!

Trött söndag. Vi drog till affären för att köpa sista grejerna till lussebullar. Satte degen på eftermiddagen och bakade ut så att bullarna var klara lagom till 16-fikat. Smask!!!!

Vi hann också med att sätta upp ljusslinga på trappen och jag har börjat med en julklapp till familjen Tanner i Australien. Tufft!

Over and ut!


Kommentarer
Postat av: barbro

Grattis på namnsdagen !!!. Det finns ett litet paket vid sängen i mitt gamla rum till dig.

Stor namnsdagskram !!!!!

2009-12-09 @ 13:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0