Dags att dra om... 45 min!

Idag är det den stora dagen! Packningen är klar, stora väskan väger ca 13 kg (tycker att jag klarade det bra! Lilla väskan väger 3 kg. Jag har ingen aning om vart jag ska när jag kommer fram men det får lösa sig på något sätt. A-M har fixat allt åt mig, men jag har fortfarande lite dålig koll. Kanske hade varit bättre om jag fixat det själv...

Idag är jag lite mindre nervös än jag var igår i alla fall. Det värsta (packningen ;) ) är över. Nu ska jag ringa till Malin och säga hej då. Jessica ska jag också snacka lite med men hon är nog lite trött så jag tänkte höra av mig lite senare till henne. Hon kom hem från Budapest igår kväll.

Jag måste också önska scoutledarna (ni vet vilka ni är) som inte var med i helgen lycka till med illbattingarna! jag tänker på er och era vedermödor på måndag och tisdagskvällarna!

Alla KESare! Kram! Vi ses! Ni behagade ju inte vara på skolan när jag kom och skulle krama på er!

Kram på er alla och jag hoppas verkligen att ni lägger in lite kommentarer då och då.
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ha det underbart bra!!!

Skicka kort till oss på scoutgåren! Ett STORT måste det vara eftersom vi alla ska vara med och dela!



snyftar avundsjukt!

2009-01-28 @ 13:55:16
Postat av: Fjö

Klarar inte avsked utan säger, välkommen hem ;D ! Följer varje andetag vet du, pöss!

2009-01-28 @ 20:31:19
Postat av: Barbro och Svante

Det bidde en skal, med namnet Colora Sandberg !!!. Fodelsevikt motsvarande 60 kr i porto på Posten.

Nu ar det minus 7, sa det blir val en val inpackad liten goding, som kommer hem till Grindstavagen.

Var lite konstigt att aka fran Norberg utan att ringa och fraga om jag skulle ta med nagot. Hoppas att du kan sova lite battre nu när jag skriver det har och vaknar till en solig dag med + 33. Kram

2009-01-30 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0