Åter på kontoret

Och en aning stressad. Har en del saker att pyssla med men jag känner inte att det kommer till mig. Skulle behöva skissa lite på glada grisar och grymma grönsaker till ett projekt vi jobbar med nu. Men teckna gör jag bäst hemma i soffan av någon anledning. Gillar inte att visa saker förän de är gelt klara. Så det kan jag inte göra nu. Inte blir det bättre av att Ola tror att jag inte kommer att hinna. Jag blir INTE stressad av det...

Sedan ska snart Visit Västmanland på tryck också. Har inte bidragit så mycket till den men ett par annonser i alla fall. Ska väl kanske läsa lite korr på den med innan den far iväg till pressarna. Kul!

Igår körde vi på med vårlägerplanering, heldagsspår till tusen. Det går ganska bra men jag tycker nog att vi var lite dåligt koncentrerade. Vi var ute i Tillberga hos Kicki och där fanns det en del saker som distraherade lite. Tre små söta marsvin som det gullades med utan dess like och två nästan lika söta busungar. Men nu har vi i alla fall 14 kontroller på spåret och på lördag ska vi ut och reka i naturen. Kommer att bli blött och jäkligt... Men vad gör man inte för att ungarna ska få en rolig dag i skogen bland alla troll???

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0