Plugg, scouting och praktik

Får inte riktigt ihop det.

Plugg med webbkurs på högskolan där grupparbetet fungerar uruselt. Uppslutningen på lektionerna är kass och jag tycket att det är sjukt kompliserat med HTML och CSS. Dessutom en massa arbetsmoduler som jag inte riktigt begriper. Idag har jag i alla fall hunnit läsa några av dem och fått dem godkända.

Praktik med massa deadlines på intågande. Har tagit på mig ett jättejobb med att illustrera bilder av djur i serietidningsmaner. Har nästan kommit i mål där, men det sitter långt inne. jag är inte en van illustratör. När jag sedan ska rita djur som ska bete sig som människor blir det ännu svårare. En häst som spelar elbas och står på två ben... Ja, ni fattar.

Scouting med kommande läger och aktiviteter som jag är ovanligt insyltad i. Vårläger och planering av heldagsspår. Dessutom håller jag på att gå kurser för att bli en fantastiskt bra ledare, tack och lov har jag gjort 3/4 av den utbildningen. Norhajken är det snart dags för och i sommar är det DUST-läger.

Vårmarknad nu på lördag på Vallby. Jag och Jenny ska sälja lite hantverk. Mitt lager är tyvärr ganska tomt så det lär man ju inte tjäna så mycket på...

När ska jag hinna söka jobb då? har inte hunnit kolla in arbetsförmedlingens hemsida på evigheter.

Jag tänkte lägga upp lite bilder här på bloggen också. Så kolla in mina tidigare inlägg.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0