Kommunikation

Men oj tänker ni... Ett inlägg till idag! Ha!

Har varit och satt skräck i kommungubbar och kommuntanter idag på eftermiddagen. 15 minuter om kommunikation. Hur gör man det? Typ världens största ämne ju... Men det gick ganska bra. Och framför allt var det kul att se deras förskräkta ansikten.

Inte för intet man gick färg, form, språk och verktyg och verbovisuell kommunikation på högskolan. Någon nytta ska man väl ha av Petterssons trams! Fniss!

PS Har fortfarande inget jobb.... Tycker att jag kunde ha tur någon gång jag med och bara snubbla över ett. Men med min vanliga otur.... Det mest tragikomiska i hela situationen är alla jävlar som redan har jobb som vet hur man gör för att få ett. "Det är ju såååå enkelt, gör si och så."  "Har du provat ditt och datt?" "Att söka jobba är ett heltidsjobb". (Jävligt svårt att jobba 200%) DS

Ni som tycker mindre om mitt fula språk får hålla för ögonen när ni läser bloggen eller så får ni låta bli och läsa helt och hållet. Jag kommer nog tyvärr inte sluta svära. Trots att jag ibland har funderat på det. Jag får väl skylla på dåligt ordföråd...

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0